Najlepsze pomysły na sprzedaż w domu w 2023

0
2386
co oplaca sie sprzedawac w 2021

Imponujący wzrost, który w ostatnich latach notuje branża e-commerce, daje szerokie pole dla rozwoju nowych sklepów internetowych, a model logistyczny, jakim jest dropshipping pozwala prowadzić sprzedaż w domu, bez wcześniejszego zatowarowania! Sprawdzamy, co sprzedawać w Internecie.

Co sprzedawać w Internecie?


W Internecie można sprzedawać niemal wszystko! Oprogramowanie sklepu internetowego Sky-Shop.pl umożliwia sprzedaż na sztuki, litry, metry kwadratowe i w innych jednostkach miar. Stwórz warianty produktów, ustaw reguły zakupu i zrealizuj swój pomysł na sklep internetowy!

Sprawdź, skąd wziąć produkty do sklepu internetowego!

Pomysł na sprzedaż w Internecie – 8 gotowych produktów!


Poniżej czeka na Ciebie aż 8 gotowych propozycji co sprzedawać w Internecie! Każdy z nich powstał na bazie obserwacji rynku e-commerce w 2021 roku i zachodzących w nim zmian.

1. Produkty cyfrowe


W 2020 roku zainteresowanie produktami cyfrowymi gwałtownie wzrosło za sprawą wprowadzonych ograniczeń. Wszystko wskazuje na to, że w 2021 nadal chętnie będziemy kupować:

  • e-booki;
  • kursy online;
  • presety do edycji zdjęć;
  • konsultacje online.

To one mogą stanowić Twoje dodatkowe bądź jedyne źródło dochodu. Dzieląc się w kursach zdobytą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami jesteś w stanie uzyskać dochód dzięki pracy wykonanej raz – przy ich tworzeniu.

Warto zaznaczyć, że produkty cyfrowe są towarami, które z uwagi na niskie koszty uzyskania przychodu warto sprzedawać na podstawie działalności nierejestrowanej.

2. Sprzęt audio i wideo


Wraz z cyfrową rewolucją rośnie zapotrzebowanie na sprzęty, które pozwolą stworzyć domowe studio. Co ważne, zainteresowaniem cieszą się zarówno profesjonlane rozwiązania (dla twórców przenoszących lub zaczynających działalność w sieci), jak i amatorskie produkty (dla osób zmuszonych do korzystania z tej formy kontaktu).

Właśnie dlatego wśród dobrych pomysłów na produkt do sklepu internetowego wymienia się:

  • kamerki internetowe;
  • mikrofony – krawatowe, pojemnościowe, bezprzewodowe;
  • namioty bezcieniowe;
  • aparaty i kamery, obiektywy;
  • statywy;
  • softboxy, lampy LED, lampy typu ring;
  • wszelkiego rodzaju przejściówki, adaptery.

Warto zaznaczyć, że wśród odbiorców tego typu sprzętu znajdziemy osoby prywatne i przedsiębiorców. Tworzona przez Ciebie oferta i opisy produktów powinny uwzględniać grupę docelową, do której kierujesz produkty.

3. Żywność – nie tylko bio


Wraz z pandemią na wprowadzenie własnych produktów do sklepu internetowego zdecydowały się sklepy z własną żywnością ekologiczną. Większość z nich oferowała dostawę świeżych:

  • warzyw i owoców;
  • wędlin;
  • zagranicznych produktów delikatesowych;
  • przetworów.

Jako konsumenci chętniej sięgaliśmy po zakup:

  • różnego rodzaju mąki;
  • alternatyw dla cukru np. ksylitolu bądź erytrolu;
  • zdrowszych słodyczy;
  • produktów białkowych.

Sprzedaż żywności w Internecie wraz z szybką dostawą jej do domu to trend, który będzie się rozwijał.

4. Produkty ekologiczne


Wciąż na topie pozostaje trend eko. Dokładamy starań, by produkować jak najmniej śmieci, sięgać po produkty wielorazowego użytku. Wśród produktów ekologicznych, w które warto zaopatrzyć swój sklep internetowy, znajdziemy:

  • drewniane miski np. z kokosa;
  • bambusowe talerze i sztućce;
  • drewniane mydelniczki i stojaki;
  • ozdoby np. choinkowe.

Decydując się na sprzedaż produktów ekologicznych pamiętaj, że ich pakowanie powinno przebiegać z wykorzystaniem biodegradowalnego wypełnienia – tak by zachować spójność Twojego przekazu.

5. Sprzęt sportowy do użytku domowego


Znacząca część aktywności, nie tylko zawodowych, przeniosła się do domowego zacisza. Coraz więcej osób wyposaża się w:

  • rollery;
  • maty treningowe;
  • gumy oporowe;
  • hantelki;
  • rowerki stacjonarne;
  • orbitreki.

Szczególnie cenione są wielofunkcyjne sprzęty, a także te, których przechowywanie nie wymaga posiadania dużej ilości wolnego miejsca. Do pomysłu na sklep internetowy ze sprzętem sportowym warto dołączyć szczegółowe tabele z wymiarami każdego z dostępnych artykułów.

6. Rowery i akcesoria do nich


Rowery w sezonie 2020 rozeszły się jak ciepłe bułeczki, a w sklepach rowerowych brakowało asortymentu. Zainteresowanie tymi jednośladami nie słabnie, toteż osoby mające dostęp do produktów są w stanie uzyskać naprawdę satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe – zwłaszcza w Internecie, gdzie liczba klientów i czas zakupów nie jest ograniczany.

Pomysł na sklep internetowy z rowerami warto uzupełnić o akcesoria do nich:

  • koszulki i spodenki;
  • rękawiczki rowerowe;
  • torby backpackingowe;
  • liczniki rowerowe;
  • światełka i lampy.

To one, jeśli zastosujesz cross-selling zwiększą wartość koszyka.

7. Gadżety i wysokiej jakości karmy dla psów i kotów


Świadomość posiadaczy czworonogów stale rośnie. Wysokiej jakości pożywienie, a także karmy specjalistyczne kupowane są w coraz większych ilościach. Asortyment warto wzbogacić o informacje dotyczące rasy, wagi, wieku psa, dla którego produkt jest rekomendowany.

Sklep jest doskonałym pomysłem na sprzedaż dla osób prowadzących bloga o zwierzętach, a także właścicieli grup tematycznych, którzy zgromadzili wokół siebie zainteresowaną tematem społeczność.

8. Artykuły sezonowe


Pomysł na sklep internetowy warto oprzeć o sprzedaż sezonową. Szybką wymianę sprzedawanego asortymentu wspomaga dropshipping i sprzedaż na portalach aukcyjnych np. Allegro. Każde z tych działań wspiera kompleksowe oprogramowanie Sky-Shop.pl, z którym powinien zapoznać się każdy z początkujących sprzedawców.

Poznaj przykłady artykułów sezonowych:

  • ozdoby choinkowe przed Bożym Narodzeniem;
  • grille i baseny wiosną i latem;
  • biżuteria z motywem serca w okresie Walentynek.

Zobacz, jak znaleźć pomysł na sklep internetowy!

Jak sprzedawać z domu?


Najwygodniejszym sposobem na zrealizowanie pomysłu na sklep internetowy jest sprzedaż z domu. Do jej prowadzenia wystarczy komputer z dostępem do internetu! Wszystko za sprawą modelu logistycznego, jakim jest dropshipping.

Dropshipping różni się od klasycznej sprzedaży tym, że produkt zamawiasz w hurtowni dopiero wtedy, gdy kupi go klient. Pakowaniem i wysyłką paczki zajmuje się hurtownik, a Ty skupiasz się na doborze asortymentu i reklamie poszczególnych artykułów. Sprzedaż z domu jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nie mają dużych środków na start biznesu, a także wszystkich chcących rozpocząć działalność w e-commerce niemal bez ryzyka.

Sprawdź, jak uruchomić sklep internetowy bez magazynu i pieniędzy!